dinsdag 17 september 2013

Beter laat dan nooit....!

Afgelopen weekend had ik hier op de blog mijn eerste zelfontworpen blokje moeten plaatsen, maar er zaten een autocross, beroving van mijn handtas en een heleboel zelfgemaakte potten jam, tomatenketchup, kruidenketchup en pastasaus tussen. Maarrr......... beter laat dan nooit, dus hier komt 'ie: Memories of Summer. Je kunt er een mandje in zien, maar ook een ijscoupe en er staat een vrolijk zomers bloemetje op. De kleuren zijn iets helderder als de meeste andere blokken voor mijn blokkenverzameling omdat bij de zomer heldere kleuren horen. Het blokje is 12 x 12 cm. 


Ondertussen wordt er stilletjes ook gewerkt aan een cadeautje. Pssst... ik licht al een klein tipje van de sluier op:





Ook wordt er stug doorgequilt aan de sterrenlap. Helaas is het nu te donker om een echt goede foto te maken, dus die hebben jullie nog tegoed. Er is nog wat aan het quiltpatroon veranderd, maar dat gaan jullie nog zien...:-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten